Skin Care: 4 noi produse de care nu mă mai lipsesc

Îmi reînnoiesc constant stocul de produse pentru Hair, Skin & Body Care, însă acum o lună mi-am cumpărat patru produse despre care vreau să vorbesc astăzi.

29314236_1680263042039855_2824718880121815040_n

Pentru că sfârșitul de iarnă a fost mai nasol decât m-am așteptat și frigul s-a reîntors brusc prin martie, fața mea s-a deshidratat destul de mult, moment în care am început să pun și mai mult accent pe produsele pe care le folosesc și am cumpărat câteva pe care le-am testat în paralel.

Mi-am dat seama că sunt pasionată mai mult de partea de Skin Care decât de cea de Make-up, despre care poate o să vorbim altă dată (dar nu prea multe, ne limităm la rimel, fond de ten și ruj) :))

În articolele mai vechi, am scris articolul Cu ce mă demachiez în mai puțin de un minut, unde am vorbit despre loțiunea tonică de la Douglas, șervețelele demachiante de la Elmiplant, gelul de curățare și laptele demachiant de la Bioten.

Acum folosesc apa micelară de la Avene, La Roche Posay și Bioderma. Toate au cam aceleași proprietăți, nu pot să zic că una este mai bună decât cealaltă. Îmi place foarte mult că le pot folosi și ca demachiant, și ca hidratare sau revigorare.

Apa micelară nu mai necesită utilizarea altui produs pentru că face singură toată treaba. Și probabil și voi sunteți de aceeași părere că nu are rost să ne pierdem timpul dându-ne cu zeci de produse. Unul și bun. Eu așa zic.

  1. Apa termală de la Avene (400 ml) demachiază fața, ochii și buzele fără să usuce tenul, are efect calmant și anti-iritant.
  2.  Apa micelară Ultra – La Roche Posay (400 ml) se găsește sub mai multe variante, eu am ales-o pe cea pentru piele reactivă și sensibilă. Este fără parfum, fără parabeni, săpun și coloranți și reduce roșeața (dacă e cazul).
  3. Apa micelară de la Bioderma (Sensibio H20) – este tot pentru piele sensibilă, nu conține parfum, previne și reduce inflamația.30020389_1861610420550366_2052193514_n

Repet, toate 3 își fac treaba la fel de bine, pe cea de la Bioderma am luat-o la 100 ml ca să o pot transporta cu mine când plec de acasă mai mult de o zi și ca să mă asigur că nu îmi voi îngreuna geanta cu cea de 400 ml. :))

Dacă vreți să le cumpărați, mergeți la Farmacia Tei unde sunt foarte, foarte, foarte convenabile la preț. Chiar în perioada asta au oferte de 1+1 gratis. Eu de obicei merg la farmacia din Plazza România Mall (Bebe Tei). Dacă nu aveți acces la farmacia Tei, deseori au oferte la farmaciile Catena și Sensiblu.

De exemplu, o apa micelară Avene costă 70 de lei într-o farmacie oarecare, pe când la Farmacia Tei poți lua 2 (oferta 1+1) la un preț de aprox 55 lei. Afacere, nu? 🙂

Și ultimul, dar nu cel din urmă, preferatul meu, uleiul Bio Oil (sunt deja la al treilea cumpărat).

4. Bio Oil conține vitaminele A și E, uleiuri de gălbenele, lavandă, rozmarin și mușețel, e potrivit pentru piele sensibilă și miroase extrem de frumos.

Eu mi l-am luat în special pentru vergeturi. Am citit în mai multe locuri că le vindecă, indiferent de stadiul în care sunt, dacă uleiul este aplicat dimineața și seara, timp de 3 luni.

Eu sunt la a doua lună și deja încep să văd rezultate. Se absoarbe rapid, nu pătează, miroase excelent <3.

Pe lângă faptul că Bio Oil este renumit pentru tratarea vergeturilor, este bun și pentru cicatrici, arsuri, calmare, piele desihdratată sau îmbătrânită, cearcăne.

Este un ulei natural, de care eu am devenit dependentă și pe care l-aș lua cu mine oriunde aș pleca.

Îl aplic și pe ten și masez ușor, iar pentru că miroase fenomenal, îmi dă și o super stare de zen & relaxare.

Mă opresc aici și revin și cu alte produse care așteaptă să fie scoase din dulap și testate, dar după ce mă voi plictisi de astea.

Important de precizat: Atunci când vă luați un produs de curățare/îngrijire a feței, luați în considerare nevoile tenului vostru. Dacă este gras, uscat sau normal.

Al meu tinde spre uscat, de aceea am ales produse pentru piele sensibilă și implicit ten uscat.

Take Care of Your Skin! J

 

 

 

 

 

 

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.