JYSK: Cine a primit cei 7 ani de ghinion

46443432_2175969445781127_1578049487962636288_n

De curând mi-am achiziționat online de la JYSK o măsuță de toaletă pe care o așteptam cu sufletul la gură. Eram atât de entuziasmată, încât știam deja cum vor fi umplute toate sertarele și unde o voi poziționa.

Peste o săptămână ajunge și măsuța mult visată, însă cu oglinda spartă.  Cioburile nu aduc mereu fericire, așa că am sunat în call center la JYSK, departamentul Reclamații.

Ce mi-a plăcut? Promtitudinea și faptul că am acționat după cum am propus eu. Le-am zis că vreau să returnez oglinda spartă la cel mai apropiat magazin și să iau alta în loc.

Zis și făcut. În aceeași zi merg la JYSK Militari să iau o oglindă nouă, iar în noaptea aceea am făcut “puzzle-ul” cu sertare și am montat măsuța. Mulțumesc de ajutor, Radu! 🙂

Am aflat de la colegii din magazin că toate comenzile JYSK vin din Polonia unde, în depozit, roboții se ocupă de tot. Așadar, am avut norocul ca măsuța mea să fie transportată din depozit de un robot mai nervos, care, se pare, a primit 7 ani de ghinion. :))

Foarte importantă mi se pare treaba asta cu roboții, astfel angajații nu se vor mai chinui să ridice colete foarte grele, omorându-și încet și sigur spatele.

Bravo, JYSK! Pentru promtitudine, call center și angajații din magazin!

Și la final, o poză cu măsuța mea de ladies! ❤

46524344_2186617064682713_5381381253503123456_n

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.